Skönt då va de klart :D

Jobbade imorse på tävligen. Mina simungar va så grymma. Jag är riktigt stolt över dom. Hela tävligen tyckte jag gick väldigt fort än va den brukar göra. Jag behövde inte stå och ropa upp simmarna, jag hade all min tid fokuserad mot barnen. Är man tränare så måste man svara på frågor, hjälpa till och peppa dom små liven, men sånt är bara roligt. Många av ungarna fick brons tider och bättre så kul :). Men jag va ganska slut när jag kom hem. Men då va de bara att hämta krafterna igen, för då va de dags att sätta ihop sängen :D. Och den är så så galet fin och helt perfekt. (lägger upp bilder imorrn, när jag har laddat kamerna). Jag har möblerat om i hela rummet också så de är jätte fin nu. Har slängt ut lite möbler jag inte orkat ha och små donat lite (a).
Jag ska ev jobba imorrn på morgonen med, visst de är pengar, men jag vill gärna sova ut innan jag ska jobba på kvällen. Besluts-ångest.... Vi får se hur de blir.

Ska kolla på en film nu sen är de dags att sova i min nya underbara 140 säng. Är helt slut.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Miss you
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0