Söndag...Suck

Imorrn börjar skolan, blää. Känner verkligen inte för att gå till skolan. Men man måste och de är bara att göra. Men de är några timmar kvar av lovet :D (jag vet, lite optimistisk är jag nog men de ska man vara ^^). Så va har hänt idag? Jag har sovit, lyssnat på musik, försökt att äta, jobbat och solat lite. De har vart en bra dag, fint väder och jag har bara vart glad hela dagen. Tog en promenad till och från jobbet idag. De va helt underbart skönt. Men en aning jobbigt också eftersom jag knappt fått i mig något =/. Jag fattar inte va de är för fel på mig :(.
Sen måste jag berätta att min bror och hans hockeylag vann hela cupen igår. GRATTIS <3
De va lite halv segt att jobba ikväll men de gick väldigt fort.
De är väl kanske dags att ladda upp inför imorgon, kolla schemat och fixa kläder och allt annat som måste göras. Jag börjar 13 imorgon som vanligt. Väldigt skönt måste jag säga.
GOD NATT GOTT FOLK hörs imorgon.


Mikkan den 1/2-2009


Tack för att du ÄNTLIGEN bestämmt dig. Vi vet båda att vi inte kommer hålla kontakten så bra. Vilket är synd om du frågar mig. De är även synd att vi inte kommer umgås speciellt mycke(inte för att vi gjorde de speciellt mycket för ut men ändå, de hade vart kul). Men de där är helt upp till dig. Jag är villig att vara vänner och umgås som de också. Men jag kanske har fel , du kanske vill umgås någon gång framöver. Vem vet?!

Im a happy girl tonight
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0