V.11

De va ett bra teg sen jag skrev i bloggen. Har inte haft internet hemma hos mamma så de har vart lite svårt att skriva :P. Men här kommer en uppdatteriing

Måndag:
Vi hade en sån sjukt rolig Sh-B lektion. Jag har nog inte haft så roligt på en lektion på galet länge. Nä men de va en sån härlig stämning och vi har en sån sjukt bra lärare i Sh. Han är en sån lärare som man kan jävlas med utan att han blir arg eller förolämpad. Men sen jävlas juh han tillbaka men de är väl sånt man får ta. Han och vår matte lärare är dom man kan driva me. Sjukt kul :D. Sen på kvällen/natten så hade jag en trevlig Pratstund med mr N. Vi pratade fram till typ 02.30 eller något. Jag fick inte mycke sömn (a) med tanke på att jag skulle upp vid 07 xD. Men de va mysigt och roligt.
De va nog de enda jag har att berätta från måndagen.

Tisadag:
Shit vilken seeg dag. Vi började vid 10 och slutade vid 16. Visst de är inte så jätte farligt, men dom lektionerna vi hade va så sega. Plus att jag va en aning trött med tanke på att jag bara sov 4 ½ timme. Jag  va verkligen ingen solstråle hela tiden. Sen på kvällen/natten så blev de ett lååångt samtal igen med mr N. Jag tror vi sa hej då runt 03.30 om inte senare. Men de är alltid roligt att prata med dig ;)

Onsdag:
Började inte förns 13 så jag tog ut en sovmorgon till 10. Väldigt skönt, va en aning piggare när jag vaknade. De va en kort dag, började 13 slutade 15. Väldigt skönt. Efter skolan drog jag till mammas jobb för att sedan sätta mig i bilen och åka till simhallen. Onsdag=Simning. Jag skulle simma runt 21 så jag tänkte att jag kunde plugga inför provet lite innan. Men att plugga i en simhall där de är ungefär 25+ grader och fuktig luft är inget jag rekomenderar. Fick inte så jätte mycke jobb klart. Sen hoppade jag i vattnet och efter typ 20min i vattnet så hände de jag fruktat för. Jag har haft problem med mina axlar sen en bra tid tillbaka och dom har inte blivit bättre. Men iaf jag skulle göra en vändning och mitt i vändningen så händer något med min vänster axel. Jag visste inte va som hade hänt men jag kunde inte fortsätta. Jag hade ont hela kvällen och de va en sån här jobbig verk. Ni vet när man andas, och varje gång man drar in luft så drar muskeln ihop sig och halv krampar? Den verken hade jag hela kvällen. Visste inte va jag kunde göra för att den skulle bli bra.
Men mr N ringde upp mig runt 23 och vi hade ett intressant samtal om allt mellan himmel och jord. Väldigt kul.

Torsdag:
En trött Mikkan vaknade vid 07.30 idag. Riktigt trött och seg och en aning försenad. Vaknade, hoppade i några kläder, sminkade mig och gick ner till bussen. De va allt jag hann (a).
De va en lång dag igen 10-16, halv sega lektioner rätt igenom. Men även mycke skratt med folket runt omkring. Axeln verkte inte lika mycke idag men den är väldigt stel och jag vågar inte belasta den med en väska eller något. Har bara låtit den vara för de mesta.
Jag och J hade tänkt att skippa våra sista lektioner för att plugga inför provet imorrn. Men de blev inte riktigt så. Men trotts att vi inte va närvarande på vår matte lektion så fick vi iaf närvaro. Vår matte lärare hittade oss pluggande med två ifrån klassen och gav oss en väldigt liten utskällning och sen prickade han för oss. Najz där.
Efter skolan så träffade jag E. Hjälpte henne att köpa en present till sin kompis. Men de va ett bra tag sen jag såg henne, så vi hade en trevlig pratstund. Jag shoppade också lite :P hade de där presentkortet på åhlens, så vi drog dit och jag handlade en lotion och lite nya rakblad. Najz najz ;). Ska väl ta och plugga lite med tanke på att jag har prov imorrn....SUCK. Äsch har koll på de mesta tror jag.

Ha en myspys kväll IMORRN ÄR DE FREEDAG :D lovley


 
Bilden längst ner är gjord av J. Väldigt fin hörru du du ;) haha

Kiss on the lips

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0