Back from school and home alone

Okej jag sa ju att min planering skulle ändras, okej de va ingen extrem förändring men de blev ingen tripp till sickla. Affären jag sökte fanns inte där :O Ganska svårt att tro eftersom ALLA butuker i sort sätt finns där, men men så är läget. Får se om jag hittar den i någon annan galleria :P. Just nu gör jag absolut inget. Lyssnar på lite musik och funderar på om jag ska lägga ner lite tid på skuulan. Iaf min dag idag har vart bra, höll nästan på att missa bussen imorse men jag hade tur så jag hann. Det har vart en allmänt bra dag i skolan, lite tråkigt med vädret bara men annars har den vart bra. Inga sura miner ;). Sen fick jag reda på att jag blev godkänd i Spanskan ifrån ettan :D sjukt glad för det. Nej nu MÅSTE jag verkligen plugga och skriva lite på mina 50.000 uppsatser som jag har :(. Imorn är de nationella i MaB SUCK gånger tusen. De kommer gåå så stört dåligt men de är bara att göra det bästa av saken. De sköna är att vi slutar direkt efter och provet håller på i 4 timmar tror jag om inte mer kanske 5. Aja någor sånt :P.

Plugga hårt nu alla ;) på med geni hatten och börja nöta oavsett om de är jobbigt eller inte haha.

Hörde en sjukt bra låt och nu kan jag inte sluta lyssna på den!! Ouf illa där. Iaf Enjoy


Äkta kärlek ljuger ALDRIG (ja jag har fastnat för de uttrycket)
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0