Den långa dagen är nu slut :D Nästan

JAg måste bara berätta  om en sak som hände igår när J sov över här. Till en början så var ju tanken att vi skulle vara duktiga och plugga (vilket vi var i typ en timme) sen kände vi efter och bestämmde oss för att gå och sova (20.00) för vi visste att vi skulle ligga upp och babbla i 100år. Vilket vi gjorde, men så säger J till mig när vi ligger i sängen och har kuddkrig typ:
J:- "Klia mig på ryggen"
Jag:- "Nej glöm"
J:- "Jo men snälla"
Jag:- "Nej du kliar aldrig mig och du masserar aldrig mig så glöm och dröm"

Då blir hon så "arg" att hon SPARKAR ner mig från min egen säng så jag smäller i svanskotan i mitt betong golv (och ja de gjorde ont ett tag men de gick över) Iaf så ligger jag där och skrattar som en galning och hon ligger i sängen och skrattar som en galning, sen tittar hon ut över kanten på sängen så hennes huve är precis ovanför mitt och han skrattar så myccket att hon DRÄGLAR!! och jag som ligger där och as garvar får hennes DRÄGEL i min MUN!!!! Kan ni förstå hur äkligt de var????? BLÄÄÄÄ jag höll på att syp nästan (ja jag spottade ut de! jag svalde de ju inte direkt!). Men nää de va så vidrigt usch.

Idag har de vart en väldigt lång dag, den längsta dagen vi har i veckan 08.30-16.00 och det sjuka är att vi bara haft TVÅ lektioner. Ett arb.p på 3½ timme sen lunch sen skrivtid på 3timmar. Jobbigt värre. Dagen har vart seg men endå väldigt rolig. Men dagen är inte slut än. Pluggade nästan inget på dessa 6½ timmarna som vi hade. De va lite svårt eftersom att alla va sega och höll bara på att lalla runt så det blev inget seriöst. Så därför ska jag vara jätte duktig och sätta mig ner och plugga plugga plugga nu. G-delen ska in imorn och jag har knappt börjat. Gaah de går säkert bra så länge man har en bra inställning :D

Ha en underbar kväll


Pluggis Mikkan
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0