Men ååh va är de för fel?

Jag skulle behöva någon som stod och skrek på mig typ att jag ska plugga!! Gah va är de för fel? varför kan jag inte bara sätta mig ner och börja? Det är inte direkt så jätte jobbiga saker som jag ska ha klara. Blää va jag hatar mig själv ibland. Jag har gjort allt förutom att plugga idag. Jag har klollat på film, pluggat LITE, duschat, lekt med håret, lyssnat på musik pratat med folk på mobilen och msn. Min mamma kommer flippa när hon kommer hem och får veta att jag inte pluggat ett dugg :(. Jag får väl kompensera med att åka till skolan tidigt imorn och försöka plugga (men de tror jag inte kommer hända). Aja nej nu ska jag kolla på en till film.
Hörs imorn eller något ;)

Natti Natti
Äkta kärlek ljuger aldirg
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0