Dags att sova lite

Jag tror inte att jag sett en enda sur min idag :P Har skrattat hela dagen nästan. Riktigt skönt, de gör ju hela dagen lättare :D. Hela dagen har fylit på och de har inte vart några jätte roliga lektioner direkt men de har gått fort eftersom sällskapet vart bra.
Va ju på sjukhuset imorse. Och de va inge fel men jag ska tillbaka om en månad för att ta ett nytt prov bara för att jämföra ett resultat och se till så att de inte är något.
Imorn är de sista dagen sen är de lång helg =D sjukt skönt. Men måste verkligen plugga, men ska inte plugga alla fyra dagar noway, de löser sig.
De är även yoga imorn i skolan. Ska bli roligt, om jag ska vara med. Ska iaf försöka. Har blivit sjuk ännu en gång...Nu börjar jag verkligen bli less på de här. Ont i halsen och hosta är ingen bra kombo. Ska ta host medicin sen ska jag hoppa i säng och försöka få lite sömn.
Ajuste, satte på mina lösnaglar igår. De har hållt väldigt bra, men de känns fortfarande lite halv konstigt, men jag vänjer mig ;).

Nej sov gott nu alla och dröm sött.


Natti Natti
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0