-INGEN RUBRIK-

Fick väldigt trevligt sällskap en bit till skolan imorse av fröken Erika. Mycket trevligt, men en tunnelbane tur på 3 stationer är inte mycket så på onsdag ska vi förhoppningsvis ses och prata en massa. Sen spenderade jag en timme ungeför till att måla klart min bild som skulle in i fredags. Men den blev mycket bra iallfall. Efter det så träffade jag Jossan och berättade allt som hänt och hur allt har blivit etc.

Ska inte skriva mer om mmin dag, den har i stora drag vart väldigt seg. Skönt att den snart är slut. Lyssnar på en underbar låt som johan skicka till mig igår. Man blir glad av den och den har de där lilla speciella rytmen.



//Mikkan♥

 27 dagar kvar
&
3 dagar kvar

(hur ska jag kunna inte prata med dig. men den här gången ligger bollen på din sida, så nu får du ta tag i vår vänskap om du vill rädda den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0