Dagen efter...jobbigt

Idag vaknade jag och var alldeles stel och helt slut. Åkte till skolan och på väg så trodde jag att jag skulle tuppa av, var så uttmattad.
När jag kom fram blev Marie väldigt chokad över att se mig och förstod inte riktigt varför jag ver där.
(om jag ska vara ärlig förstod inte jag de heller)
Sen kom Maria förbi och blev lika chokad hon.
Men jag hade Sah C och jag kände inte för att missa något (även om jag inte hände med för 5öre).
Åkte iallafall hem sen och la mig och sov från ca.12.15-16 och var slut iallafall.
Är väl en aning piggare nu, men inte helt återställd.
Min arm är öm, min kropp värker och mitt huvud gör ont.
Hoppas att de mesta har gått över till imorrn när det är dags att jobba igen.

Nej alltså jag måste sova. Hoppas ni har en mysig fredags kväll nu allihopa.

Yours only
//Mikkan♥

1 MÅNAD KVAR Jippppi hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0