Home from school

Idag har jag inte gjort så mycket. Har pluggat lite, kollat på film bara tagit de lugnt. Ska snart återgå till pluggeriet kände bara att jag behövde vila lite ifrån det. Va i skolan typ 2 timmar igår sen åkte jag hem, mådde inte så bra. Men imorrn ska jag till skolan. Hur har lovet vart? En aning segt. Fick inte saker och ting gjorda tyvärr. Men men.
Idag är de Psykologi och Filosofi som står på Mikkans plugg bord ;).

Jag har fixat lite i mitt rum också :D Igår fick jag min hylla upp borrad på väggen :D sååå galet glad över det. Och idag har jag flyttat om lite på tavlorna i mitt rum. Men de är långt ifrån klart. Jag och mitt ögonmått (vet inte om de är att lite på haha)

Nej kanske ska plugga lite mer, mamma slutar snart och hon måste ju se att jag har gjort något vättigt idag i alla fall.

Have a nice Day ;)
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0