Ikväll/natt Smäller det

Då va dagen som man längtat efter kommen. Ikväll ska jag och Jossan kolla på Twilight+New Moon. Yepp vi ska kolla på båda filmerna på samma kväll. Biljetterna kostade 200kr st och blev slut sålda sjukt snabbt. Vi köpte dom lite sent kan man säga för vi får sitta på kanten :( men jag tror inte att det kommer göra så mycket.
 
Längtar galet mycket till ikväll!!!

Omg mina fötter svider och klockan är inte ens nio. Ja jag sitter i skolan ofc och jag har mina nya skor på mig som är med klackar och jag vet inte om mina fötter kommer överleva denna dag. Jag slutar liksom halv fem!!! Det är nästan 8timmar tills jag sluta :O. Mamma mia shit. Let's just hope for the best!

Ha en underbar dag.

Yours only
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0