Jag är trött

Idag var det jobb som gällde med ett besök av min mentor Sevi. Det var riktigt roligt att hon kom och kollade på mig när jag jobbade. Efter det var det dags att ha privat lektion med lilla Tim (som gick strålande). Sen väntade jag på att Jennie skulle bli klar så att vi kunde bege oss mot bowlingen och lunchen som väntade med resten av tränar crew-et haha. det var riktigt trevligt på bowlingen, men jag vet inte riktigt om det gick så jätte bra för mig. Måste nog öva men de var roligt. Kom hem vid sex tiden skulle jag gissa på och nu är jag helt död. Ska upp och jobba imorrn med, först i simhallen och sen som tränare. Sista söndags kvällen imorrn :D.

Nej nu ska jag antingen göra mig klar för att sova eller lägga mig i ett varmt bad. Jag vet inte riktgt. Men hoppas att ni får en bra lördags kväll/natt.

Yours Only
//Mikkan♥

2veckor & 1 dag kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0