Jag vill se ett vitt täcke

Nu på söndag är det 1 Advent och jag har inte sett en enda snö-flinga på hur länge som helst. Det snöade ju en liten stund i oktober tror jag, men kan de komma tillbaka eller?! Jag skulle så gärna vilja ha en vit jul igen. Det är ju egentligen vårat fel att vi inte får någon snö längre. Om det inte var för att klimatet börjar flippa så skulle det säkert snöa nu, och anledningen till att klimatet flippar är för att vi inte tänker oss för hur vi behandlar naturen etc. Jag menar det är inte så svårt att t.ex. kasta skräp och tugummi i en papperskorg, och det är inte så svårt att åka komenalt vissa dagar istället för att ta bilen. Vi är så sjukt lata. Vem vet om 20år kanske vi har en tropisk vinter här i Sverige istället....suck...

Ja ni kan ju gissa vart jag befinner mig vid den här tiden. Jag sitter och läser en artikel och ska svara på några frågor till den som ska in idag. Hoppas att jag hinner.

Ajuste jag fick MVG igår på psykologi provet :D jag ska komplettera en VG+ uppgift så har jag MVG i allt som gälelr psykologi :D SWEEEEET

Have a very good day

 
Yours only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0