Lyckad kväll igår

Igår drog jag och pappa på handledar-kursen. Jag hade hört att den skulle vara jätte seg och lång. Den va ungefär 4 timmar och den började 17.30-21.30. Han som höll Kursen va jätte bra, han skämtade och gjorde allt mycket roligare :D.
Men självklart så fanns där två gubbar som va så grymt jobbiga så man ville ju bara explodera. Den ena Gubben (50+ skulle jag gissa på) skulle alltid berätta om hur det var när han skulle ta körkort och om folk som pekade fuck you till honom när han körde via höger-regeln och massa mer.
Fine att han gjorde det vid sex för då va de väl lite okej, men när klockan var 21 och alla ville hem så var de bara jobbigt.
Sen fanns det ju en gubbe som va så sur och så fort de va något han inte fått lära sig så var det bara fel. Och självklart skulle han klaga. Sen ställde han den mest IDIOTISKA frågan ever.

Sur Gubben: -Får dom övningsköra med automat bil?
Läraren: -Ja, men de är väl sjlävklart.
S.G: -Men får dom köra upp med Automat också?
L: -Ja de får dom.
S.G: -OCh när dom kör upp med automat så får dom väl köra Manuell också?
L: -Nej det får dom inte. Men om dom tar Manuellt så får dom köra automat huuuur mycke dom vill.
S.G: -De där va de dummaste jag hört. Om dom tar Automat så borde dom självklart få köra manuellt. Så har de väl alltid vart?!
L: -Nej för de är inte samma sak. Och det har aldrig vart så, och kommer aldrig bli så.

Så fortsatte dom i ungefär 5min. Vem vet inte att om man tar automat bil så får man INTE köra manuell?? Alla borde fatta det. Jag tycker bara synd om föreläsaren!

Nej nu måste jag gå till min lektion som börjar snart. Have Nice Day
(Förlåt att det blev en uppsatts men var tvungen att berätta om går dagen.

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0