Hemma hos pappa

Då va man hemma hos pappa igen vilket man inte vart på ett bra tag. Men nu är jag i alla fall här och det är huvudsaken. Jag vet inte hur länge jag ska stanna men jag hoppas tills på fredag. Hela dagen idag har bara vart jobbig. Jag har inte sovit så jätte bra, vet inte varför men har mina aningar...J?! (måste bara berätta, tydligen slog jag till henne medans jag låg och sov, ganska komiskt tycker jag men jag fattar inte varför. Men hon va inte så oskyldig hon heller, hon roffa åt sig typ hela min säng och jag aknade flera gånger av hennes armar och ben som flöööög hit och dit under natten. Så jag har inte dåligt samvte för att jag slog till henne.)
Just nu har jag lagat mat för en gång skull (liiiite stolt) dock blev det soppa men de är ju något :D.
Ska käka lite mat sen är det att återgå till pluggandet igen och försöka förstå historia B oh allt annat.

Hörs sen

Puss och kram ses i stan
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0