Vad är det med mitt pluggeri?????

Hade verkligen planerat att plugga hela kvällen och läsa igenom alla papper men jag har verligen ingen ork. Funderar på att lägga ner den här iden och gå och lägga mig så fort resten av familjen kommer hem så att jag kan gå upp imorn och känna mig utvilad och plugga en hel del i skolan imorn. Men å andra sidan kan de ju vara bra att ha läst igenom alla papper eller i alla fall de mesta så jag har ett ltet hum om vad som står. Haha kul att jag sitter och skriver för och nackdelar på min blogg hah aja. Försöker få min kära bror att göra sin läxa så att han blir klar men jag vet inte om jag lyckas så bra...

Nä ska väl försöka plöja mig igenom de mesta nu ikväll och se hur långt jag kommer.

Natti natti

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0