Happy happy

Idag har verkligen vart en bra dag :D vet inte varför men när jag satt på bussen hem kunde jag inte sluta le (a). Jag har tänkt en del idag och jag tror att jag har blivit så glad är för att jag förstår mig på mig själv bättre och de känns som om jag har hittat mig själv på något sätt. Sen slog de mig när jag satt på bussen att jag säger nej till mycket och bara suckar så fort någon lägger fram ett halv intressant förslag på bordet eller om mamma ber mig hjälpa till eller så och de är verkligen inte roligt för som runt mig. Så från och med idag ska jag försöka hjälpa till mer och försöka se allt på ett mer positivt sätt och ett gladare sätt, livet blir ju som sagt mycke lättare med ett leende på läpparna ;D. Jag har lovat mig själv och min bästa vän de här förut att jag ska skärpa mig men struntat i de iaf. Men eftersom att jag skriver de här på bloggen istället så blir det svårare att bryta eftersom att jag lovar alla som läser min blogg att jag ska göra de här. Och jag vill inte göra någon besviken.

Imorrn är de prov :S jag måste nog plugga liiite mer på det eftersom att jag inte pluggat ett skvatt dom sensate veckorna :(. Men jag har haft någon svaka eller så men jag vet inte om jag har kommit ur den ä men jag ska göra mitt bästa. Hade Filosofi prov idag MVG :D nice shit. Men de var rätt enkelt att få mvg i den här delen av filosofin, hoppas att de fortsätter på samma spår.

Nej dags att kolla till vattnet som står och kokar sen MÅSTE jag plugga (lite i alla fall)

Peace out People
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0