Helger lockar inte lika mycket längre...

Förut har man längtat sönder sig efter att helgen ska börja. men med tanke på att jag går upp mellan 05.50 och 07.30 lördag och söndag så börjar jag lessna på helgerna. Man jobbar (vilket är roligt på lördagarna) men sen när man är klar så är man heeelt slut och längtar efter sängen. Helgerna känns som vardagar för mig nu för tiden och de är verkligen inte roligt och jag känner mig ALDRIG utvilad vilket är jätte jobbigt. Eftersom att jag jobbar varje helg och typ heeeeela tiden så känner jag mig som en grymt tråkig vän. Men något att se fram emot är att om typ 3 helger så jobbar jag inte på söndags mornarna länge :D halleluja haha. Då kanske man kan bli den glada utvilade kompisen igen. Just nu sitter jag och lyssnar på Jhon Mayer me likei medans jag försöker hålla ögonen öppna (a) haha tragiskt xD

peace out
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0