Jag måste få ur mig de här

Jag vet inte vad de är som händer och jag är inte riktigt säker på om jag gillar de. De känns som om tiden går allt fortare och jag bara står stilla. De känns som om jag precis vaknat men ändå är de kväll. De gör mig tokig och jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Vet inte hur jag ska "hinna ikapp" tiden och njuta av livet som är just nu. De låter säkert bara töntigt men de är så de är. Har prov på fredag men jag har inte kommit in själva plugg-skola-känslan :(. Känns som om jag väntar på något som ska väcka mig ur dvalan jag hamnat i och få mig att inse att de kanske är dags att ta tag i allt och se den lätta vägen istället för den jobbiga. Jag vill hitta tillbaka till min energi!!
Jag hoppas att något får mig att "vakna" snart!!!

Peace Out People
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0