Klockan är inte ens åtta...

...och jag har vart vaken i 2 timmar och 5min typ. Sitter nere på Näckenbadet och väntar på att klockan ska gå. Jag börjar jobba vid nio och jag har vart här sen halv sju. Jag vet jag vet, varför vara där så tidigt? De är så att mamsen ska jobba lite och jag orkar inte åka tåg och hela baletten så då väljer jag att gå upp "lite" tidigare och åker med henne och sitter framför datan eller ligger och sover här nere tills att de är dags för simskolan.

Igår va ju jag och mamma på lovley IKEA och shoppade lite saker. Min säg är iaf komplett nu: 6kuddar, 2 dun-täcken och en 7cm tjock och underbar bäddmadrass. Jag har sovit så sjukt bra inatt =D. Sen köppte vi två lampfötter som jag ska på sängborden (jag hade två skärmar hemma som jag hade tänkt att använda men de visade sig att dom var way to big för dom lampfötterna som vi köpte, så vi ska dra och fixa nya skärmar tyvärr) och sen tillsult så köpte vi en ram till min ena tavla som just nu står på mitt golv =P. Snart är mitt rum komplett =D. 

Idag efter att jag jobbat ska jag kanske träffa Sandra en liten stund sen ska jag hem och sova =D lär ju decka så fort jag kommer innaför dörren hemma =P.

Nej nu ska jag väl sova lite till eller läsa min bok och hoppas på att tiden kan gå lite snabbare (a)

Peace out biatches
//Mikkan♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0