Toppen loppen

Igår va jag på bio med min ena lillebror :D. Vi såg G-Force (för er som inte vet vilken de är så är de den när marsvinen ska rädda världen och jobbar för F.B.I) den va ju GRYM haha. Vi kollade på 3D versionen och vi hade så himla roligt och skrattade en massa. Vi har redan bestämt vilken film vi ska se nästa gång och det har blivit filmen Upp. (Ja den är också animerad och vi ska se 3D :$) Men jag tycker sånna filmer är roliga och bra och dom blir ju bätre när man går med brorsan :D.

Idag började även jobbet och de va väldigt kul att vara tillbaka. Så fort jag såg alla mina barn igen så blev jag så glad och upprymd, för dom är ju så duktiga :D. Nä men de är kul att komma igång igen. Ska upp med tuppen imorrn och ha simskola as well. Pengar rullar in ^^.

Mamma och jag ska dra till Ikea snart och kolla på en ny bäddmadrass till min säng (ÄNTLIGEN) sen ska vi kolla på två lampfötter till mina lampskärmar som jag har ståeende på mitt golv. Skönt att få ordning på mitt rum nu.



Nej nu ska jag göra mig klar.

Peace out Biatches
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0