Vilken vecka shit

Måndag: Började ganska bra men kände att min huvudverk bara blev värre och värre. När jag kom till skolan fick jag veta att vi skulle träffa en studentmäklare vid 16.10 (vi hade först avbokat allt men vi böt tydligen bara mäklare aja) iaf så åkte vi in till stan och träffade honom och kollade på tre lokeler. Eftersom att vi bara är 10 pers så kan vi inte fööör stor lokal. Så vi fick kolla in dom lite mindre. (och jag tror att vi har bestämt oss men vet inte än). Sen när vi var klara och jag kom hem kände jag att min huvudverk hade blivit värre och jag mådde jätte illa. Självklart spydde jag på kvällen efter att jag försökt äta. Jag gick och la mig vif typ 19.30 och vaknade till och från av telefon samtal och lite annat.

Tisdag: Eftersom att jag inte mådde tipp topp på måndagen tyckte mamma att jag skulle stanna hemma en dag, vilket jag kände att jag behövde och de va skönt att få vara utvilad.

Onsdag: Fan va jag lacka idag. Nårga idioter har tagit sönder mammas bil!!! Asså man blir ju vansinig. Just nu har jag bara lust att slå sönder dom. Men jag har ingen jävla aning om vilka de var/vem de var. Jävla idioter säger jag bara och jag tycker grymt synd om mamma som bröt ihop imorse :(. Jag skulle bra gärna vilja veta varför som/den gjorde de i första taget! Hoppas att dom åker fast!!!!!!!

Nu ska jag ta reda på om jag får gå hem eller inte

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0