Åh va jag inte orkar detta...

Jag ska snart sätta mig med min älskade filosofi bok och börja läsa lite... Jag försöker hålla mitt ord på plugg fronten och jag har prov på torsdag. Och jag ska banne  mig ha MVG i filosofi. Men det är en  sak som  strular och jag är förbannat less nu, Det är skiva på måndag ju och idag ska tydligen middags listan in. Jag har frågat några gånger när den ska in men har fått till svar "vi kollar det sen". Så idag får jag ett mess.."Listan ska in idag och jag ska ha alla namn...etc" Kul att man får reda på det i sista minuten!!!! Jag skulle kunna lämna in den imorn, men nej det går tydligen inte okej. Jag är inte så jätte pepp på att ha den här skivan längre funderar verkligen på att hoppa över middagen och komma på eftersläppet ist! ÅÅÅÅÅÅÅ va jag HATAR de här!!!!!!!!!!!!!!!!!

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0