Jag känner mig så tjejig haha

Nu sitter jag har i soffan, har nästan precis fixat naglarna och har inpackning i håret. Jag har aldrig (så vitt jag vet) haft en inpackning i mitt hår och detta får mig att känna mig extremt tjejig. Mina flickor skrattar typ åt mig när jag ringer och frågar hur man ska använda hårinpackning, eller rättare sagt hur man ska gå till väga etc. Men detta va ganska mysigt :) men jag har ingen aning om hur länge det ska sitta i xD. Aja det lär vi nog märka, inte sant?

Åh va mysigt det blev helt plötsligt. Det började precis regna och jag sitter inlindad i en filt med datan i knät och en film på tvn. Mys-pys på HÖG nivå haha. Synd bara att man inte hade några trevliga människor här eller för all del bara någon. Men som vanligt är mina lördags kvällar lite sega eftersom att jag börjar jobba 8 imorn :'S Men det går nog bra.

Hoppas att ni också får en tevlig och mysig kväll. Nu är det kanske dags att skölja mitt hår TROR jag. eller så väntar några minuter till.

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0