NU JÄKLAR!!!

Då lägger vi i högsta växeln mina vänner. För Nu ska alla rester försvinna ifrån mina axlar och ifrån mitt huvud!! Har precis haft mitt sista utveklingssamtal och det gick faktiskt bra. Man har ju en grym mentor!! Men trots att mötet gick bra så betyder inte det att jag inte har saker att göra! Sitter i lärarrummet och ska plugga!! Ska börja skriva på min sim-uppsatts som roger vill ha in och som jag skulle lämnat in FÖR LÄNGE SEN! Ajabaja på mig alltså.

Då sätter vi igång gott folk. Från och med nu är de bara plugga som gäller, kommer inte logga in på msn eller face på hela veckan! Måste verkligen få plugget klart! Önska mig lycka till :D

//Mikkan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0