Psykisk ohälsa?

Jag mår så sjukt dåligt, det har i stort sätt sjunkigt in... JAG TAR FAN STUDENTEN SNART!!!! Det är mösspåtagning den 29/4-2010. Jag vill verkligen inte ta studenten. Eller jo klart jag vill men jag kommer sakna Sp3A!! Bästa klassen (enligt mig) genom tiderna. Visst man kanske inte umgås med alla utanför skolan, men alla pratar med alla, alla jobbar med alla, alla är trevliga mot alla. Vist sen finns det självklart vissa man kanske inte alltid gillar men så är det alltid. Men jag kommer verkligen sakna alla underbara personer. Jag kommer vara bölmajan nummer ett när vi tar studenten, kommer springa ut med svart mascara rinnande ner för mina kinder!! Usch jag orkar inte tänka på det!! Vi har bara 2 månader kvar, om ens det, sen kommer vi splittras...Dessa mäniskor har jag spenderat 3år med, och nuhar vi bara 2 månader kvar...

Nej nu tänker jag slute grubbla över detta!!

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0