Står vid ett vägskäl...

Imorn är det äntligen fredag. jag börjar vid 12.20 tror jag om inte seanre. Men nu kommer vi till det här vägskälet jag står vid, antingen är jag jätte duktig och ser till att vara i skolan vid nio eller så är jag vid skolan lagom tills vi börjar, så vad ska man välja?? Det lär nog bli sovmorgon imorn men endå, man känner sig duktig om man kommer dit och får massa gjort :D Aa men vi får väl se hur det blir.

IDag är det ju den 15 april så hoppas att alla ni som ska söka till högskolor och universitet har gjort det!! För imorn är det to late.

Vi hade utställning idag också...haha lite halv segt. Satt vid ett bord hela dagen i stor sätt kändes det som. Men det var väl roligt det me.

Då är det väl dags att sova?

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0