Aj min rygg...

Usch ingen rolig dag på jobbet alls. Vi har haft städ dag och jag har vart helt själv, medans dom andra vart på möte. Jag har städat mellan 110-120 skåp (torkat/putsat), Städat toaletterna, dammsugit entren, putsat speglarna och tömt snusk-kopparna (blää jag hade gasmask på mig HAHA och dubbla handskar, och ja resten av kompaniet tyckte jag va jätte töntig). Så min rygg håller på att döda mig. Jag vet att jag låter som en pansionär men jag tror jag har sträkt den eller något.

Jag slutar 14.00 och har typ hunnit allt jag ska :D Trodde jag verkligen inte när jag kämpade med skåpen. Jag är ganska stolt.



Ahh jag hittade en ganska bra bild på hur man ska få bort ryggont. Jag skanke bör testa??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0