Har jag flyttat hemifrån eller?

Jag visste att min dag i simhallen skulle bli lång men inte så extremt lång. Började 08.30 och trodde att jag skulle vara klar vid tre halv fyra. Men icke de, jag lämnade simhallen vid 17.30!!!!!! Det är gaaaalet.
Just nu håller jag på att frysa ihjäl känns det som. Men det kasnke är förstårligt eftersom jag vart i vattnet i 8 timmar idag nästan :P.
 Nej jag funderar på att kolla på någon film och bara mysa lite eller gå och lägga mig. Ja jag vet klockan är 21.12 en lördag kväll, men jag är verkligen helt utpumpad. Har pluggat lite nu på kvällen också, dock inte tillräkligt, men har ingen energi. Ska plugga som en GALNING imorgon hela dan. Blä blä blä

Nej hoppas att ni får en jätte bra kväll nu allihopa.

//Mikkan♥

P.S.

GRATTIS HANNA PÅ 18-års DAGEN!!!!!!!! Välkommen till livet hahah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0