Måndagar talar för sig själv

Som dom flesta alltid säger så är måndagar den värsta dagen på veckan. Jag kan nog hålla med till en viss del, men jag tycker att måndagar är väldigt sköna också. Man kommer tillbaka till verklighen och kan göra något bra utav dagen. Allt beror på hur dagen startas. Jag har haft en någolunda bra start så jag är någolunda pigg och glad. Men klockan är bara 10.10 så dagen har bara börjat.

Idag ska jag förhoppningsvis till Gina och köpa den där jackan som jag vill ha. Men vet inte riktigt hur det kommer bli. Ikväll händer inget speciellt. Lär väl sitta och plugga och kanske aa jag vet inte. Vi får helt enkelt se vad som kommer att hända haha.

Nu måste jag fortsätta plugga och följa min plan som jag och Maria lagt upp nu på morgonen.

see yah all later
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0