Men buhu på allt haha

Den här dagen har bara vart konstig. Imorse försov jag mig så jag missade mina två första lektioner =/ verkligen inte bra, sen när jag väl kom till skolan blev jag hem skickad... Marie tyckte att jag såg hängig ut och föreslog att jag skulle åka hem. Sen pratade jag med mina lärare och dom tyckte att det lät som en bra idé så jag fick lite papper som jag skulle kolla igenom. Efter det så snackade jag med Jossan i typ 40min om inte mer men efter DET så åkte jag hem haha.

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska läsa min papper eller leka med min mobil som jag hämtade igår :D Jag är super glad! De är ingen tutch de är Sony Eriksson C901 jag gillar den, jag ville inte ha någon tutch mobil, jag skulle bara bli galen och irreterad haha!



Skriver mer sen ;)

Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0