Time to sleep

Har haft en ganska intressant dag...eller inte. Med tanke på att jag bara hade en lektion så gick hela dagen ganska snabbt. Efter skolan fick jag med mig alex och eric till sickla där jag skulle hämta min mobil. Men vi gjorde inte bara de, vi drog runt i affär efter affär :P dom som känner mig vet att jag inte är den bästa människan att ta med sig när man ska kolla i affärer i alla lägen. Ibland blir jag som ett lutet barn som inte orkar kolla på allt som finns och bara klagar på att de är varmt. Men dom hade väldigt stort tålamod med mig vilket va väldigt bra =D och vi hade väldigt roligt.
Att gå och titta i affärer utan att handla är något man brukar kunna motstå, men i vissa lägen går de bara inte. Köpte ett par nya skor som jag ÄLSKAR! Testade dom förut men va lite osäker fram tills idag =D! Jag är jätte nöjd och glad över dom.

Nej nu måste jag sova! De är en extremt lång dag imorrn 09.00-16.30 =S usch usch usch.

Natti natti sussa sött

Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0