I miss you all

Nu har det snart gått två hela veckor sen jag tog studenten. Och jag saknar min klass Sp3A och sen vissa andra ifrån B och C klassen. JAg vet att de är lite töntigt kanske, men jag skiter i. Vill bara gå kvar med alla och umgås ännu mer och inte splittras.... Usch får försöka styra upp en massa nu i sommar innan alla drar i väg på sitt eget håll etc. Måste bara säga att vissa kommer man sakna sjukt mycket!! Personer man bara vill träffa varje dag och bara vara och njuta av sommaren tillsammans. Men sjävklart år de inte :( men man kan alltid göra sitt bästa!!

TACK ALLA SP3are FÖR TRE MINNES-VÄRDA ÅR ♥

Haha alla fjantiga bråk, alla värdelösa tjaffs alla underbara skratt-attaker, alla stopp i hissen, och sol stunder på taket, vissa lärare vi fått sparkade, alla töntiga rykten, alla stunder av delad glädje, sorg och allvar. Tack för allt och jag önskar er all lycka till!! ♥

//Mikkan♥

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0