Jag känner mig lite smått kluven!

Visst är det jobbigt när man har en massa små saker som man inte har en blekaste om vart man ska förvara skiten?!
Har nästan precis gjort en snabb städning i mitt rum och har insett att jag har så mycket smått som ligger lite här och där. Jag kanske bör ta mig tid att gå igenom varje liten sak och fråga mig själv om det verkligen är värt att ha kvar, ÄVEN om jag ångrar mig två veckor senare när man inser varför man hade den lilla saken.

Hade det jätte mysigt hemma hos pappa med familjen. Har svårt att förstå att min minsta lillebror är 11!! Asså tiden går fort och han är nästan lika lång som mig också, och de mina vänner är inte roligt haha. Men men de är bara att vänja sig, för om några år så kommer jag vara typ tre huvuden kortare än dom känns det som =/ dam it haha



Nej dags att sovaså att man orkar morgon dagen.

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0