Plugg time= Göra andra saker time

Okej inte bra alls. Jag har verkligen ingen självdiciplin just nu :( Får verkligen inget gjort och jag har vart hemma hela dagen, klockan är nu 21.15 och jag har pluggat extremt extremt lite. Fan jag kommer inte klara provet på fredag!! Ska väl försöka läsa lite mer om judendomen eller kristendomen eller islam innan det är dags att sova. Sen är det banne mig skärpning imorgon!! Ska vara i skolan ca 3 timmar som max, sen vet jag inte om jag ska åka hem och försöka plugga eller om jag ska stanna i skolan. Bläää jag gillar verkligen inte de här någonstans.

Nej nu måste jag verkligen ta mig i kragen och ta tag i mina saker!! Jobbigt bara att i vissa lägen känner man att saker och ting inte är så roliga att försöka få eller klara av, när man vet att det finns någon/något annat vid sida om. Ingen kommar fatta det jag nyss skrev men never mind.

Jag längtar tills på fredag iaf, för då är provet avklarat, jag ska träna (hoppas jag) och jag ska träffa lite folk i helgen :D Mycket trevligt

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0