Prestations ångest och lång promenad

Det har vart en mycket mysig dag idag. Har vart helt förtrollad av det fina vädret. Dock hjälpte inte det mig ett dugg i skolan :( Vi hade en sak i som vi skulle göra idag på 3 timmer eller 2, och jag hann inte klart. Jag vet att det låter helt sjukt att jag inte hann. Men precis när jag skulle börja på MVG uppgiften så kommer min lärare och säger att det är tio minuter kvar. Och då satte typ ångesten igång lite. Men jag hoppas att det gick bra i alla fall.

Efter skolan så kollade jag ut genom fönstret och bestämde mig för att för att gå hela vägen hem. VILKET JAG GJORDE :D sweet. Vet inte hur långt det är dock men det ska jag ta reda på :D.

Nu är det snart dags att bege mig hem till pappa och fira min lillebror :D mys pys

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0