Städa=Tråkigt=Nödvändigt!!=Rent & Fint

Jag har tappert förökt få igång mig själv. Hade Erika som sov över hos mig igår til idag. Vi hade mycket roligt och trevligt :D Vi kollade på filmen Upp! Så bra film!! "MEN DE ÄR JU EN TALANDE HUND" hihi bästa i filmen. Jaa jag gillar barn filmer VISSA inte alla men många är riktigt roliga :D

Iaf idag när klockorna ringde vid 08.00 så var det bara att gå upp och göra sig klar och packa väskorna. Hurtiga som vi är så skulle vi iväg och träna. Vilket vi gjorde två timmar senare :P. Jag var iaf klar på gymet vid 12? eller så var det 11, never mind. Jag hade planerat hela min dag, vad som skulle göras och vad som skulle hända etc. Men så kommer jag hem och har ingen ork med något eller någon. Är fortfarande helt död, och det är inte pga träningen. Jag vet inte vad som är fel med mig :(. Nu håller jag på att städa mitt rum, vilket inte går så extremt bra, sen måste jag fixa disken också, och om jag har någon energi kvar så ska jag försöka plugga lite.

Nä om man skulle ta och försöka få ordning på detta kaos

//Mikkan♥

P.S.
Jag har internet på min data nu :D äntligen so so soooooo happy :D tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0