Vilka kläder ska man ha på sig idag då?

Igår va jag ordagrant som en levande zombie. Det var skiva i måndags och då har jag nog all rätt  att vara sliten dagen efter haha. Trots att jag va på skivan så kämpade jag mig upp till skolan igår. Dock gjorde jag inget vettigt, jag satt est och stirrade in i dataskärmen.

Men idag måste jag verkligen jobba lite i skolan. Jag har bild första lektionen så de är nog bara att sitta och rita en hel del, sen är det IG-pass och efter det svenska. Slutar vid 15.40. Oj shit kolla klockan!! Jag måste byta om, om jag nu kan komma på ågot att ha på mig (a).

Jag laddar upp lite bilder ifrån skivan i eftermiddag :D

Have a very very nice day sweeties

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0