Vilken vecka OMG haha

Okej vart ska jag börja? vi kör dag för dag

Måndag: I måndags hade jag min studentskiva som SPÅRADE för min del haha. På middagen var jag tvungen att köra Lambo låten tre gånger eftersom att jag åkte på straffrundor två gånger, Så det blev tre glas vin på en gång typ (inte bra), efter gick det väl bara utför typ. Jag blev sjukt full vilket ledde till att jag tappade min mobil :O. Och den är fortfarande borta, sen ramlade jag ner för en trappa tre gånger (ja samma trappa) men jag var inte ensam om att göra det. Den där trppan var vääääldigt brant. Men jag hade roligt iaf.

Tisdag: Ja a ska man säga mer än BAKIS. Justejag hade mitt sista prov också MVG :D fatta duktig man är, bakis och fixar hem ett MVG haha inte illa.

Onsdag: Då var det dags för skiva igen, Idag var det Basket/Fotboll som höll i den. Dock va jag fortfarande helt slut ifrån måndagens bravader, så det blev en snabbis på den skivan. Sen drog jag hem till Alex igen för att kolla film och chilla gaaalet haha.

Torsdag: MÖSSPÅTAGNING!!!!! behöver jag säga mer??? Jag och alex gjorde oss klara tsm innan vi stressa till skolan för att hämta mössorna. Det blev en mycket mycket trevlig eftermiddag med jossan, bojana, alex och malin. Sen drog jag hem en snabbis för att lämna min mössa, sen mötte jag upp alex för att handla mat, sen blev det en tunnelbaneresa hem till alex, där film väntade :D

Fredag: Upp med tuppen (typ) åka in till stan för att kolla på ett halsband och det blev lite kläder också och stressa i oss frukost. Efter det drog alex hem till borlänge över helgen. Och jag åkte hem och sov hahah heelt slut.

Ja detta var alltså min vecka. Har inte hunnit plugga ett skvatt :O men jag ska börja snart :D

Bilder ifrån mösspåtagningen:
      

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0